دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1403 - 10:32

دانشگاه آزاد اسلامی پرچم‌دار فرهنگ امامت و مهدویت در کشور

دانشگاه آزاد اسلامی پرچم‌دار فرهنگ امامت و مهدویت در کشور
مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه طولانی‌ترین جشنواره «امامت و مهدویت» را اجرا می‌کنیم، گفت: این دانشگاه پرچم‌دار فرهنگ «امامت و مهدویت» در کشور است.
کد خبر : 927600

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدجواد جعفری مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه توجیهی رابطان خبری و دبیران تخصصی جشنواره امامت و مهدویت استان‌های قم، چهار محال و بختیاری، لرستان و البرز که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد، اظهار کرد: امروز یکی از اولویت‌های واحد‌های دانشگاهی برگزاری فاخر جشنواره‌های استانی امامت و مهدویت است، بر این اساس تلاش می‌کنیم فرهنگ امامت و مهدویت در جامعه جاری شود.

وی با اشاره به دو ویژگی مهم فرهنگ امامت و مهدویت در جامعه عنوان کرد: کسی که با فرهنگ امامت پیوند بخورد به‌لحاظ اجتماعی و فردی تلاش می‌کند گناه نکند، چراکه معتقد است امام ناظر اعمال ماست، بنابراین تلاش می‌کند قلب امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف را شاد و به سمت خیر و امر به معروف حرکت کند.

دانشگاه آزاد اسلامی پرچم‌دار فرهنگ امامت و مهدویت در کشور

مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بُن‌مایه فرهنگ امامت و مهدویت حرکت به سمت عمل صالح است، دومین ویژگی فرهنگ امامت و مهدویت را امیدوار بودن برشمرد و افزود: ویژگی دوم فرهنگ امامت و مهدویت امیدوار بودن است، براین اساس انسان منتظر امیدوار است، انسانی که همواره تلاش می‌کند به دیگران کمک کند.

جعفری با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که با فرهنگ امامت پیوند بخورد دنبال برپایی توحید و استقرار عدالت است، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی پرچم‌دار فرهنگ امامت و مهدویت در سراسر کشور است؛ براین اساس امروز در تمامی واحد‌های دانشگاهی فضای ترویج فرهنگ امامت و مهدویت وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۶۳ شاخه فعالیتی برای ترویج امامت و مهدویت تعریف شده که در قالب جشنواره‌های موضوعی در ۳۱ استان در حال اجراست، افزود: طولانی‌ترین جشنواره ایران امامت و مهدویت است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی از دو بخش کمّی و کیفی در جشنواره امامت و مهدویت خبر داد و افزود: دبیران تخصصی مسئولیت دارند به‌لحاظ کیفی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کننپیوست رسانهد تا خروجی کار یک خروجی اثربخش باشد.

جعفری با اشاره به پیوست رسانه‌ای جشنواره امامت و مهدویت گفت: پیوند دانشگاه و جامعه با فعالیت پیوست رسانه‌ای جشنواره امامت و مهدویت محقق می‌شود.

به گزارش آنا؛ در این نشست شرح وظایف دبیران تخصصی و رابطان خبری و اطلاع‌رسانی جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت برای حاضران تبیین شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته